بخش خصوصی محور برگزاری جشنواره جام‌جهانی در کیش است

مهدی کشاورز: 

بخش خصوصی محور برگزاری جشنواره جام‌جهانی در کیش است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد تعامل سازنده و هدفمند میان سازمان و بخش خصوصی و بهره مندی از ظرفیت های موجود برای برگزاری جشنواره جام جهانی در جزیره خبر داد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، مهدی کشاورز بر نقش موثر بخش خصوصی کیش در قالب انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان که در حوزه های مختلف نقش آفرینی می کنند بر تبیین اهداف و چشم اندازها در این رویداد اشاره کرد.

کشاورز در ادامه تصریح کرد: تمام فعالیت ها بر پایه علمی، برنامه ریزی دقیق و ترسیم نقشه راه هدفمند سبب می شود تا فرصتی که از برگزاری این رویداد مهم فراهم می شود در راستای پیشبرد اهداف منطقه استفاده شود.

وی، افزود: فدراسیون فوتبال کشور تجربه های ارزشمندی در طول سال های متمادی کسب کرده و اين امر می تواند یکی از ظرفيت های مهم در برگزاری هر چه با شكوه تر جشنواره جام جهانی در جزیره کیش باشد.

کشاورز از طراحی و تدوین مدل کاربردی در برگزاری این رویداد خبر داد و اظهار داشت: اجرای برنامه ها با حمایت از بخش خصوصی و حرکت به سمت برون سپاري، با نظارت، پایش و کنترل سازمان بر نحوه برگزاری اين رويداد در دستور كار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، افزود: آماده سازی زیرساخت ها با هدف معرفی شایسته جزیره کیش در سطح گسترده، راه اندازی آکادمی بین المللی فوتبال با مجوز فدراسیون فوتبال و استفاده از ظرفیت های داخلی کشور از برنامه های اصلی سازمان است.

نشست مشترك سازمان منطقه آزاد كيش با اعصاي فدراسيون فوتبال و اعضاي سياست گذاري جشنواره بين المللي جام جهاني، پنجشنبه ٢٩ ارديبهشت در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.