رونمایی از مسکات و لوگوی جزیره تنیس با 12 رویداد ملی و بین‌المللی در کیش

رونمایی از مسکات و لوگوی جزیره تنیس با 12 رویداد ملی و بین‌المللی در کیش

آیین رونمایی از مسکات و لوگوی جزیره تنیس ویژه برگزاری 12 مسابقه ملی و بین المللی در کیش با حضور مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس فدراسیون تنیس برگزار شد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آئین رونمایی از لوگوی این رویداد ملی و بین المللی، گفت: جزیره کیش با ظرفیت ها و زیرساخت های موجود می تواند در رشد و توسعه ورزشی این منطقه تاثیر گذار باشد.

کشاورز در رابطه با توسعه زیرساخت ها، اصلاح فرآیندها و بهره گیری از نیروی انسانی توانمند جهت فراهم کردن شرایط حضور جامعه ورزشی کشور در جزیره کیش، اظهار داشت: همه اقشار جامعه به ویژه قهرمانان و ورزشکاران می توانند به راحتی و با صرف هزینه های کمتر از امکانات و فضای بزرگ ورزشی ایجاد شده در جزیره بهره مند شوند.

رئیس فدراسیون تنیس نیز در این مراسم گفت: با ایجاد تغییرات و برنامه ریزی های انجام شده در کیش؛ تعداد 12 رویداد بزرگ ملی و بین المللی تنیس از نیمه شهریورماه تا پایان بهمن امسال با حضور گسترده جامعه تنیس کشور در سطح ملی و تنیسورهای مطرح بین المللی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است مسابقات رده سنی 10 تا 18 سال پسران و دختران، تور تنیس زیر 14 سال و زیر 16 سال آسیا، مسترز بین المللی پیشکسوتان، فیوچرز 15 هزار دلاری، جام حذفی آقایان و بانوان و تور جهانی زیر 18 سال با عنوان رویدادهای «جزیره تنیس» از 18 شهریورماه تا 29 بهمن ماه در جزیره کیش برگزار می شوند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.