پیروزی 800 میلیارد تومانی پتروشیمی شازند در یک پرونده حقوقی 

پیروزی 800 میلیارد تومانی پتروشیمی شازند در یک پرونده حقوقی 

شرکت پتروشیمی شازند از پایان رسیدگی به دادخواست یک شرکت خارجی علیه این شرکت و مختومه‌شدن پرونده به نفع این پتروشیمی خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در پی ارائه دادخواستی از سوی این شرکت خارجی در سال 1394 علیه پتروشیمی شازند مبنی بر مطالبه 6000 تن مونواتیلن‌گلایکول (به همراه خسارات وارده)، این پتروشیمی با ارائه مستندات و دفاعیات لازم در نهایت موفق به مختومه کردن ادعای خواهان به نفع خود شد.

بر اساس این گزارش با پیگیری‌های اثربخش پتروشیمی شازند و تلاش‌های متعهدانه بخش‌ حقوقی و نماینده ویژه این شرکت، دادگاه رای بر برائت پتروشیمی شازند و مختومه شدن پرونده داد و از خروج 800 میلیارد تومان از منابع و دارایی‌های شرکت ممانعت بعمل آمد.

شرکت پتروشیمی شازند در راستای دفاع از منابع شرکت که متعلق به کارگران شریف آن است در طول 8 سالی که پرونده در مراجع قضایی در دست رسیدگی بود، تلاش‌های شبانه‌روزی مصروف ارائه دفاعیات و مستندات لازم داشت و متعهدانه در راستای احقاق حقوق خود گام برداشت.

 شایان ذکر است از زمان رسیدگی بدوی تا تجدید نظرخواهی در مجموع 27 کارشناس در این پرونده اظهارنظر کردند که دلالت به پیچیدگی و سختی روند آن دارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.