سرپرست بیمه دی با اشاره به برنامه عملیاتی شرکت، پایبندی به آن را ضامن موفقیت شرکت برشمرد و عزم و جدیت همه اعضای شرکت را برای تحقق اهداف پیشبینی شده لازم دانست.
3 رویکرد بیمه دی برای تحقق برنامهها و اهداف شرکت
3 رویکرد بیمه دی برای تحقق برنامهها و اهداف شرکت
به گزارش دیوان اقتصاد، حمیدرضا صفی خانی عضو هیئت مدیره و سرپرست این شرکت در جمع مدیران ستاد و شعب گفت: برنامه عملیاتی شرکت به قوت خود باقی است چرا که حرکت با برنامه می تواند کارایی را ارتقا بخشیده و فرآیندها را در مسیر اثربخشی قرار دهد.
وی توجه به اصولی همچون ارزش های بنیادی شرکت، فرهنگ سازمانی، اخلاق مداری و رعایت چارچوب های ارزشی را با اهمیت دانست و افزود: اولویت اصلی ما تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران است که باید در اعضای خانواده بزرگ بیمه دی نهادینه شود و همه کارمندان در تمامی سطوح شرکت باید به اصل تکریم مشتریان متعهد باشند.
صفی خانی نیروی انسانی را سرمایه با ارزش شرکت و عامل اصلی موفقیت آن دانست و اظهار کرد: معیشت همکاران امری بسیار حائز اهمیت است که با جدیت دنبال خواهد شد. همچنین درک شایستگی ها و قابلیت های ایشان و شناخت و ارتقای این ظرفیت ها در ایجاد حس رضایت و امنیت همکاران، می تواند در افزایش انگیزه آن ها تأثیر بسزایی داشته باشد که باید یک برنامه عملیاتی و توانمند سازی برای آن تدوین شود.
سرپرست شرکت بیمه دی تحقق برنامه ها و اهداف شرکت را در گرو سه رویکرد دانست و بیان کرد: برای تحقق برنامه ها باید در درجه اول اجماع و پذیرش بر اهداف تدوین شده داشته باشیم. دومین رویکرد، توجه به شایستگی هاست چرا که هر کدام از همکاران قابلیت ها و شایستگی هایی دارند که باید شناسایی شده و در مسیر تحقق اهداف به کار گرفته شود و همچنین سومین رویکرد تلاش و جهد است که اگر نباشد، چابکی سیستم از بین می رود. و در نهایت این سه جزء باید در کنار هم قرار بگیرند تا موفقیت به دست بیاید.
وی با شاره به موضوع ابزارهای نوین دیجیتالی، آن را از مهم ترین برنامه های حکمرانی بیمه دی برشمرد و اذعان کرد: توجه به نوآوری، خلاقیت و حضور جدی در بازار های نوین کسب و کار از مهم ترین برنامه های بیمه دی محسوب می شود. چرا که با دیجیتالی نمودن فرآیندها، در تصمیم گیری ها تسهیل ایجاد می شود، در نتیجه باید به سمت حکمرانی داده ها حرکت نماییم.
صفی خانی افزود: کمیته های حاکمیت شرکتی تأثیر مطلوبی بر روند اجرایی شرکت دارد. بسیاری از چالش ها و نقاط قابل بهبود در این کمیته ها احصا شده و در فرآیند بهبود و ارتقا قرار می گیرد که می تواند بر چابکی سیستم، دوری از روزمرگی و کسب رضایت مشتریان اثرگذار باشد.
صفی خانی ایجاد مزیت رقابتی را برای حضور مؤثر در صنعت بیمه و بقای شرکت،لازم دانست و تصریح کرد: حوزه های فنی شرکت باید ریسک های جامعه را شناسایی کرده و متناسب با نیاز روز مردم محصولاتی را طراحی نمایند. شناخت دقیق از جامعه هدف و طراحی بیمه نامه مناسب با ایشان می تواند آثار اجتماعی مطلوبی داشته باشد. به همین منظور برای دعوت از ایده های نوآورانه نظام پاداش طراحی خواهد شد تا بتوانیم از تمام ظرفیت ها در جهت تحقق این هدف بهره بگیریم.
وی همچنین افزود: حضور در عرصه بازار با جذب پرتفوی با کیفیت در دستور کار شرکت بیمه دی است با این وجود این مهم حائز اهمیت است که به هرقیمتی به دنبال کسب پرتفو نیستیم و مهم ترین مؤلفه در عرصه رقابتی اخلاق مداری است چراکه موفقیت و خوشنامی صنعت بیمه را موفقیت خود می دانیم و به دنبال ایجاد اعتماد در صنعت و ارتقای ضریب نفوذ و فرهنگ بیمه در جامعه هستیم.
وی در پایان اظهار کرد: همه اعضای بیمه دی به عنوان یک خانواده بزرگ در کنار هم مشغول خدمت رسانی به بیمه شدگان و مشتریان به ویژه خانواده بزرگ ایثار و شهادت هستیم و باید حرمت این خانه را با همبستگی، همدلی، تعامل و دوری از حواشی نگه داریم. از اسراف بپرهیزیم و حساسیت در قبال منابع شرکت داشته و ضمن رعایت شأن شرکت نسبت به هدر رفت منابع دقت نظر داشته باشیم.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد