مدیرعامل بیمه آسیا عملکرد این شرکت را در شش ماهه امسال با رشد 58.8 درصدی پرتفوی و کاهش 5.9 درصدی نسبت خسارت، ارزنده و مطلوب توصیف کرد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان، اولویت بیمه آسیا
ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان، اولویت بیمه آسیا
به گزارش دیوان اقتصاد، در نشست نمایندگان فعال در بیمههای باربری با مدیرعامل و مدیران شرکت، چالشها، مسائل و سایر موضوعات مرتبط به این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هر یک از نمایندگان به بیان مسائل خود پرداختند.
در این نشست، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن قدردانی از تلاش خستگی ناپذیرکارکنان و شبکه فروش اظهار داشت: اولویت بیمه آسیا ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان است.
مدیرعامل بیمه آسیا در ارتباط با عملکرد بیمه آسیا در شش ماهه امسال گفت: رشد 58.8 درصدی پرتفوی و کاهش 5.9 درصدی نسبت خسارت، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، نشان داد که این شرکت در راستای بهبود ترکیب پرتفوی و ریسک سنجی مناسب، به درستی عمل کرده است.
گفتنی است در نشست نمایندگان فعال در بیمههای باربری بیمه آسیا، غلامرضا سرلک، معاون فنی بیمههای اموال، بهروز ناظمی، معاون امور استانها و شبکه فروش، محمد افتخاری، معاون مالی و اقتصادی و تنی چند از مدیران حضور داشتند.
این نشست در سالن اجتماعات ساختمان شماره ۷ بیمه آسیا برگزار شد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 166,090 | |
دلار | - | 623,950 |
لیر | 17,900 | |
پوند | 815,800 | |
یوان | 87,000 | |
یورو | 678,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 483,850,000 | |
سکه تمام | 428,950,000 | |
سکه نیم | 266,500,000 |