دیدار صمیمانه مدیرعامل بیمه کوثر با همکاران سراسر کشور

دیدار صمیمانه مدیرعامل بیمه کوثر با همکاران سراسر کشور

مدیرعامل بیمه کوثر به‌مناسبت 13 آذر روز ملی بیمه با همکاران سراسر کشور به‌صورت حضوری و برخط دیدار و گفت‌وگو کرد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر در دیداری صمیمانه که با همکاران ستاد ‌به‌صورت حضوری و برخط با سرپرستی‌های سراسر کشور برگزار شد، ضمن تبریک روز بیمه به تمام همکاران، نمایندگان، شبکه فروش و ذی‌نفعان عنوان کرد: این روز فرصت مناسبی است برای پاسداشت همه تلاشگران و فعالان حوزه صنعت بیمه که در هر زمانی مجاهدانه سعی در کمک‌رسانی و ارائه خدمات مطلوب در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مردم جامعه دارند. 

آقادادی در ادامه افزود: هدف اصلی ما در صنعت جلب رضایت مشتریان و بیمه‌گزاران گرامی بوده که شعار خیرکثیر در شرکت ارزشی کوثر نیز نشان از این مهم دارد. رضایتمندی و پاسخگویی مناسب به انتظارات مشتریان از دریافت خدمات با کیفیت از یک سرمایه انسانی خوب و فعال آغاز می‌شود که به لطف خدای تعالی بیمه کوثر در این سال‌ها از این نعمت بهره‌مند بوده است.  

وی گفت: در هر کاری که عشق و علاقه وارد شود، ترکیب موضوعات جذاب و عالی می‌شود؛ ترکیب عشق با کلمات می شود شعر، عشق با رنگ، نقاشی و غذایی که با عشق می‌شود غذای مادر؛ لذا باید عاشقانه و صادقانه از فرصت خدمت زیر سایه نام ارزشی کوثر استفاده نمود تا دیگران با دعای خیرشان از وجود موثر همکاران یاد نمایند.

ایشان در رابطه با وضعیت کنونی در بازارهای مالی کشور عنوان نمود: در سال‌های اخیر کشور تحت تاثیر تحریم‌ها و اتفاقات منطقه با مشکلات اقتصادی بسیاری رو برو بوده که صنعت بیمه و بورس نیز از این شرایط تاثیر پذیرفته است. با این حال بیمه کوثر توانسته است با تلاش و همت ذی‌نفعان خبره، همکارانی متخصص و شبکه فروشی فعال و هوشمند در حوزه سرمایه‌گذاری خوب عمل کرده و در مدت هشت ماهه نیز به فروش ۱۶ هزار میلیارد تومانی دست پیدا کند. 

وی در پایان با تاکید بر لزوم شکل‌گیری خاطره خوب از برند بیمه کوثر در اذهان تمام مشتریان گرامی بیمه کوثر بر توجه به اخلاق‌ حرفه ای و تعامل و ارتباطات سازنده تاکید و برای همه ذی‌نفعان بیمه کوثر توفیق، سلامتی و بهروزی در زیرسایه الطاف نامی نام کوثر مسئلت نمود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.