راه‌اندازی پلتفرم کیولیز برای بهره‌مندی کسب‌وکارها از تسهیلات قرض‌الحسنه 

غلامرضا فتحعلی خبر داد:

راه‌اندازی پلتفرم کیولیز برای بهره‌مندی کسب‌وکارها از تسهیلات قرض‌الحسنه 

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اهداف برنامه جامع راهبردی، از راه‌اندازی کیولیز برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به کسب‌وکارها خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد، همایش رؤسای واحدهای صف و ستاد مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خراسان رضوی با حضور «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل و جمعی از مدیران برگزار شد.

در این مراسم، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اهداف سفرهای استانی، گفت: بازدید از شعب و ارزیابی، حضور میدانی در صف و ستاد بانک به منظور آشنایی با مسائل، انتقال و تعمیق برنامه‌های راهبردی به کارکنان از جمله اهداف این سفرهاست.

فتحعلی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بانک از سال آینده نگاه ویژه به کسب‌وکارهای خرد خواهد داشت و همه مشاغل دارای اتحادیه و صنف زیر پوشش حمایتی و تسهیلاتی بانک قرار خواهند گرفت.

وی گفت: پلتفرم کیولند به عنوان یک بازارگاه مصرف کالاهای بادوام سبد خانوار گسترش می‌‎یابد، همچنین کیولیز، بازارگاه مصرف کالاهای بادوام فعالان اقتصادی راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برنامه جامع راهبردی گفت: در سرزمین هوشمند مهر با پلتفرم کیوپی خدمات بانکداری باز (API) ارائه خواهد شد، از طرف دیگر با ورود به عرصه فین‌تک‌ها تلاش می‌کنیم گستره خدمات را افزایش دهیم.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تأکید بر اینکه کارکرد شعبه تغییر خواهد کرد، خاطرنشان ساخت: در ۳ سال آینده شعبه‌های فیجیتال بانک ایجاد خواهند شد تا در کنار ارائه خدمات بانکی به عنوان یک سوپرمارکت مالی خدمات متنوعی از جمله بازار پول، بازار سرمایه، بیمه و ارز را به مشتریان ارائه دهند.

وی با بیان اینکه کفایت سرمایه بانک بالاتر از استاندارد بازل به ۱۰ درصد رسیده است، گفت: با اجرای برنامه جامع راهبردی در ۳ سال آینده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تبدیل به بانکی می‌شود که همه خدمات از ارز تا ال سی و ضمانت نامه را به مشتریان ارائه می دهد.

در پایان این مراسم، از شعب «مصلی»، «نیشابور» و «خواجه ربیع» به عنوان شعب برتر در استان خراسان‌رضوی تجلیل شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.