اپل رسما تولید روترهای وایرلس AirPort را متوقف کرد

اپل رسما تولید روترهای وایرلس AirPort را متوقف کرد

شرکت اپل اعلام نمود که تولید محصولات تحت شبکه‌ی وایرلس سری AirPort خود را متوقف خواهد نمود. این سری را روتر‌های وایرلس AirPort Express ،AirPort Extreme و AirPort Time Capsule تشکیل می‌دهد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از کالکو سازندگان آیفون اعلام کردند که تولید این دیوایس‌ها متوقف شده است. با این حال گزارش شده که هنوز تعداد زیادی از سری ایپورت در انبارها وجود دارد و کاربران هنوز می‌توانند در صورت نیاز آنها را خریداری کنند.

 محصولات سری ایرپورت به رابط کاربری ساده و اعتبار پایدارشان معروف شده‌اند. در واقع این محصولات، جزو بهترین تجهیزات اپل هستند و با اینکه تولیدشان متوقف شده‌، هنوز کاربرانی وجود دارند که علاقمندند این محصولات را خریداری کنند. این مسئله در حالی است که اپل از سال ۲۰۱۳ به بعد مدل های جدیدی از این سری به بازار عرضه نکرده است. اکستریم و تایم کپسول، آخرین محصولات تولید شده از این سری به شمار می‌روند.

اپل سال ۲۰۱۶ خط تولید نمایشگر‌های سینمایی خود را تعطیل نمود و دو سال پس از آن یعنی امسال نیز تولید سری AirPort را متوقف شده است. این مسئله موجب شده‌ که طرفداران اپل بیش از پیش نگران شوند چرا که این کمپانی عادت کرده برخی تولیدات خود را پس از آنکه نسخه‌های جدیدی برایشان ارائه نکرد، کنار بگذارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.