مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن فردا بررسی می‌شود

مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن فردا بررسی می‌شود

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: پیشنهاد تمدید مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن تا آذر ماه به ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده و روز شنبه بررسی خواهد شد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد،محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، تصریح کرد: تصویب مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن شنبه در دستور کار ستاد ملی مقابله با کرونا است و در صورت تصویب اعلام خواهد شد.

او ادامه داد:سایت ثبت نام ودیعه مسکن در حال حاضر باز است و وزارت راه و شهر سازی به دنبال تصویب مهلت این تسهیلات است.

محمود زاده توضیح داد: وزارت راه و شهرسازی نامه‌ای به بانک مرکزی برای مشکلات بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ارائه داده و در آن نامه انتقاد‌های خود درباره سهمیه بانک‌ها برای تسهیلات و تسهیل در شرایط پرداخت را به بانک مرکزی ارائه کرده و امیدواریم زودتر به مرحله اجرایی برسد.

او‌ بیان کرد: در زمان تمدید ثبت نام مجدد وام ودیعه مسکن برای متقاضیانی که در نیمه دوم امسال قرارداد منعقد کرده اند تمهیداتی را در نظر گرفته ایم.

محمود زاده با بیان این‌که بیش‌ از ۳۴۰ هزار نفر تاکنون به سیستم بانکی معرفی شده است توضیح داد: یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر متقاضی ثبت‌نام‌کرده و حدود ۳۴۰ هزار متقاضی مدارک خود را بارگذاری کرده و ۱۷ هزار نفر تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند.

محمود زاده بیان کرد: سایت مشکل ندارد، اما به دلیل آنکه اطلاعات همزمان با ثبت احوال وارد می‌شود درگاه پذیرش و تعداد ورودی محدود است و مکاتبه کرده ایم این محدودیت‌ها برداشته شود چراکه در حال حاضر هنگام ورود و ثبت اطلاعات در ابتدا سازمان ثبت احوال کنترل می‌کند سپس وزارت راه اطلاعات بررسی می کند و همین باعث کند شدن مراحل می‌شود.

او بیان کرد:در صورتی که محدودیت تعداد ورودی برداشته شود این مشکلات برطرف می‌شود.

محمودزاده در خصوص ثبت نام در سامانه املاک و اسکان هم گفت: مهلت ثبت نام در سامانه املاک و اسکان تا  پایان مهرماه است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.