تبریک مدیرعامل بیمه سرمد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

تبریک مدیرعامل بیمه سرمد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

 سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد مدیرعامل و نائب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه سرمد با انتشار پیامی، فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت «روز ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، در متن این پیام آمده است:

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی را مغتنم شمرده و ضمن تبریک و خدا قوت به همهٔ فعالان پرتلاش این عرصه، که با تعهد و مسئولیت‌پذیری تمام و با تلاش‌های شبانه‌روزی خود بستری برای تعامل مستمر و سازنده درون و برون سازمانی مهیا می‌نمایند و اسباب پاسخگویی و کارآمدی سازمان را فراهم می‌آورند، آرزوی بهروزی می نمایم.

نیک می‌دانیم که فعالان عرصهٔ روابط عمومی پیشگامان خستگی‌ناپذیر آگاهی‌بخشی در جامعه هستند. واضح و مبرهن است که فعالیت در حوزهٔ روابط عمومی یکی از سخت‌ترین و صعب‌ترین مشاغلی است که از یکسو می‌بایست با پایبندی به مصالح سازمان برای ارتقای وجهه و اعتبار سازمان متبوع تلاش مجدانه‌ای نمایند، و از دیگر سو همدلی و همراهی صادقانه با افکار عمومی را وجهه همت خویش قرار دهند.

ایفای این نقش دوگانه و تأمین رضایت همه اطراف آن با حفظ ارزش‌های انسانی همچون امانت‌داری و صداقت البته کار چندان ساده‌ای نیست. روابط عمومی مرز بین سازمان و مخاطب است و توفیق در آن مستلزم به‌کارگیری زبده‌ترین‌هاست.

روابط عمومی موفق بایستی زبان مشترک بین سازمان و مخاطب ایجاد نماید.

به عبارت دیگر، برقراری همدلی در داخل سازمان و هموارکردن تعاملات بیرونی آن رسالت خطیری است که موفقیت در آن نیازمند برخورداری از مهارت و دانش مکفی است.

برخورداری از صفات متعالی همچون صبر و بردباری ، امانت‌داری، درایت، هوش عاطفی بالا و شناخت مخاطب تنها بخشی از ویژگی‌های یک روابط عمومی موفق و کارآمد است.

علاوه‌براین، خلاقیت، آشنایی با آخرین روش‌ها و ابزارهای رسانه‌ای که در عصر فراگیری شبکه‌های اجتماعی هر روز شاهد ظهور شیوه‌های نو ارتباطاتی در این عرصه هستیم، موفقیت در این حوزه را مستلزم  تلاشی دوچندان کرده است. به‌ویژه در فضای عمومی کشور عزیز ما که از هر سو مورد هجمهٔ رسانه‌ای قدرت‌های سلطه‌گر می‌باشد و دشمنان عنود در صدد القای یأس و ناامیدی در ذهن و ضمیر مردم هستند، این مسئولیت اهمیت دوچندانی می‌یابد که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با جهاد تبیین می‌توان با آن مقابله کرد.

در پایان، ضمن عرض تبریک مجدد این روز به همهٔ فعالان عرصهٔ روابط عمومی به‌ویژه همکاران خود در شرکت بیمه سرمد، برای یکایک عزیزان فعال در این عرصهٔ پرمخاطره آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.