قدردانی شعبه همدان بیمه دانا از نمایندگان برتر فروش رشته‌‌های عمر

قدردانی شعبه همدان بیمه دانا از نمایندگان برتر فروش رشته‌‌های عمر

شعبه همدان بیمه دانا با برگزاری مراسمی، از نمایندگان برتر این شعبه در حوزه فروش بیمه‌نامه‌های عمر سال 1402، قدردانی کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، سید مصطفی محمودی سرپرست شعبه همدان در جلسه‌ای مشترک با نمایندگان و اعضای شبکه فروش این شعبه که روز سه شنبه 22 خرداد‌ماه سال جاری در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان همدان برگزار شد، ضمن تشریح سیاست‌ها و اهداف سازمانیِ شرکت و همچنین تحلیل آمار و عملکرد این شعبه در سال 1402، بر ضرورت اصلاح ترکیب پرتفوی شبکه فروشِ این شعبه تأکید کرد.

وی در ادامه ضمن تشریح مباحثی همچون تحقق بودجه با رعایت ترکیب پرتفوی، بررسی خسارت مناسب و انضباط مالی، رسیدگی به دفاتر کار و مبادرت به فروش‌ بیمه‌نامه‌های غیرثالث، بر لزوم تکریم ارباب رجوع به ویژه قشر معزز فرهنگیان تأکید کرد.

در ادامه این نشست، سرپرست شعبه همدان از آقایان سید سجاد تقی‌نسب کد 1406(مقام اول)، حسین مظفری شهپر کد 9813 (مقام دوم)، قاسم افراسیابی کد 1141 (مقام سوم) و سعیدرضا قراگوزلو کد 1163 به عنوان نمایندگان برتر در حوزه فروش بیمه‌نامه‌های عمر، همچنین از زهرا مقصودی کد 10738 به عنوان نماینده برتر مابین نمایندگان جدیدالورود و مهدی نیکوکارشایان کد 8093 رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان همدان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل و قدردانی کرد.

وی در این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات نمایندگان منتخب، خواستار فعالیت حداکثریِ نمایندگان و اعضای شبکه فروش این استان در راستای فروش بیمه‌نامه‌های عمر و غیر عمر شد و ارائه خدمات گسترده به بیمه‌شدگان را بهترین خدمت به آنان دانست.

در ادامه این نشست نیز معاونان، مسئولان دوایر و کارشناسان شعبه همدان با تشکیل کارگروه‌های تخصصی به طرح و ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره مسائل مربوط به نمایندگان و شعبه در حوزه‌های فنی و پشتیبانی پرداختند.

گفتنی است در پایان این نشست، نمایندگان و اعضای شبکه فروش از تعامل و همکاریِ مطلوب و سازندۀ کارکنان این شعبه تقدیر و تشکر کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.