بیمه سینا در راستای تکریم و بهبود تجربه مشتریان، برنامه "سهشنبههای سینایی" را آغاز کرد.
شما اینجا هستید
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
آغاز «سهشنبههای سینایی» با هدف بهبود تجربه مشتریان
آغاز «سهشنبههای سینایی» با هدف بهبود تجربه مشتریان
به گزارش دیوان اقتصاد، به منظور پاسخگویی بهتر به سوالات و مسائل مورد نظر بیمهگزاران و همچنین تسریع در رسیدگی به پروندههای جاری در سراسر کشور، برنامهای تحت عنوان “سهشنبههای سینایی” طراحی و آغاز شده است.
علی اصغر نائیجی سرپرست مدیریت امور مشتریان بیمه سینا در مورد جزئیات این برنامه بیان داشت: از این هفته، هر سهشنبه با حضور معاونین، مدیران و کارشناسان ستاد و شعب، سوالات مشتریان پاسخ داده میشود تا از این طریق، مدیران بدون واسطه در جریان سوالات و ابهامات مورد نظر مشتریان قرار بگیرند و علاوه بر پاسخگویی به آنها برای رفع مشکلات، چارهاندیشی کنند.
وی با اشاره به تقویت نیروی انسانی مستقر در مرکز تماس برای پاسخگویی بهتر به مشتریان افزود: با برنامهریزی صورت گرفته اخیراً مرکز تماس امور مشتریان با شماره تلفن ۲۸۰۷-۰۲۱ به صورت ۲۴ ساعته فعال شده است و کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانهروز، آماده دریافت سوالات و مسائل مورد نظر بیمهگزاران خواهند بود.
وی ادامه داد: علاوه بر این، نظرسنجی از مشتریان و تماس گیرندگان نیز به صورت ماهانه در حال انجام است تا به این روش پس از سنجش سطح کیفی خدمات، آن را ارتقاء دهیم.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاداخبار مرتبط
اخبار بانک
اخبار بورس
اخبار بیمه
اخبار اقتصاد کلان
تصویری
نوع ارز | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
درهم | 166,090 | |
دلار | - | 623,950 |
لیر | 17,900 | |
پوند | 815,800 | |
یوان | 87,000 | |
یورو | 678,500 |
نوع سکه | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
سکه امامی | 483,850,000 | |
سکه تمام | 428,950,000 | |
سکه نیم | 266,500,000 |