علی جباری، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران در نشستی تخصصی با مدیران شعب استان تهران، رویکرد بیمه ایران را ارائه خدمات بینظیر به مردم معرفی کرد و گفت: «ارائه خدمات بینظیر به مردم نه یک شعار که یک استراتژی است. این خدمات در حوزه پرداخت خسارت ملموستر است و باید با تسهیل فرآیندها، سرعت در ارائه خدمات و پرداخت خسارت مناسب این استراتژی محقق شود.»
استراتژی بیمه ایران ارائه خدمات بینظیر به مردم است
استراتژی بیمه ایران ارائه خدمات بینظیر به مردم است
به گزارش دیوان اقتصاد، جباری در این نشست که بعد از ظهر روز یکشنبه 11 آذر ماه با حضور معاونان مدیر عامل و مدیران ستادی و اجرایی استان تهران برگزار شد بر لزوم هم فکری و هم افزایی در راستای ایجاد راهکارهای نوآورانه برای برون رفت از مشکلات موجود و تحول در فرآیندها تاکید کرد. وی با اشاره به فاصله بیمه ایران از میانگین رشد 60 درصدی صنعت بیمه، ایجاد یک برنامه عملیاتی برای پیشروی در مدت باقی مانده سال را یک ضرورت دانست و افزود: «زمان زیادی تا پایان سال باقی نمانده است و باید برای رسیدن به اهداف و بودجه های پیش بینی شده، برنامه های عملیاتی دقیق برنامه ریزی و اجرایی شود.»
مدیر عامل بیمه ایران با دریافت آمار دقیق حق بیمه تولیدی، نسبت خسارت، ترکیب صدور بیمه نامه ها و ... شعب استان تهران در 8 ماهه نخست سال 1403 و مقایسه تطبیقی با مدت مشابه سال گذشته بهبود ترکیب پورتفو را اولویت اصلی قلمداد کرد و با تاکید بر نقش نمایندگان در پیشبرد اهداف شرکت ابراز امیدواری کرد با تعامل بهتر با نمایندگان از طریق رابطان شعب و پالایش دقیق نمایندگان با همکاری مدیریت امور نمایندگان این امر محقق شود. وی در این خصوص اظهار کرد: «شعب باید برای جذب و شناسایی نمایندگان فعال و برگزیده صنعت تلاش نمایند و با بهره مندی از ظرفیت های مثبت نمایندگان حتی در امور جاری و اجرایی، در راستای اهداف استراتژیک شرکت گام بردارند.»
جباری با اشاره به پیشرو بودن بیمه ایران در ارائه خدمات خسارت سیار، این خدمت را مزیت رقابتی بیمه ایران دانست و افزود: « این خدمت به ایجاد رضایت بیمه گذاران منجر میشود و باید در طرح ساماندهی شعب و با پیگیری معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی ها و معاونت برنامه ریزی و نوآوری به جایگاه یک شعبه رسمی در ساختار بیمه ایران تبدیل شود و توسعه یابد.»
رئیس هیئت مدیره بیمه ایران یکی از معضلات شرکت را آشفتگی در ارتباط با شرکتهای تامین کننده نیروهای کارشناسی معرفی کرد و از برنامه هایی برای ساماندهی این ارتباط خبر داد: «صف اول ارتباط با مشتریان به ویژه در عملیات خسارتی نیروهای شرکتی هستند و باید با برنامه ریزی دقیق برای رفع مشکلات آنها در اولویت قرار گیرد.»
جباری در پایان این نشست ابراز امیدواری کرد در نشست های تخصصی آتی که به زودی برگزار میشود مدیران شعب با تجمیع نقطه نظرات کارشناسی دقیق، راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات موجود ارائه دهند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد