بانک دی حامی والیبال ایران در راه تحقق رویای 52 ساله

همزمان با مراسم ششمین سالروز تاسیس بانک دی عنوان شد

بانک دی حامی والیبال ایران در راه تحقق رویای 52 ساله

یک‌شنبه, می 8, 2016 - 20:16 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

لباس جدید تیم‌های ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران همزمان با عید مبعث و اعیاد شعبانیه با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، مدیرعامل بانک دی و رییس فدراسیون والیبال رونمایی شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مراسم معرفی حامی جدید فدراسیون والیبال و رونمایی از لباس تیم‌های ملی با حضور سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان همزمان با سالروز تاسیس بانک دی برگزار شد.
در این مراسم بانک دی به عنوان حامی جدید تیم‌های ملی والیبال معرفی شد و از پیراهن تیم‌های ملی که نام بانک بر روی آن درج شده، رونمایی شد.
همچنین در ادامه این مراسم از کارت هواداری بانک دی برای هواداران والیبال رونمایی شد.
بر اساس تفاهنمامه همکاری فدراسیون والیبال و بانک دی، حمایت از تیم‌های ملی والیبال در تمامی رده‌های سنی در مسابقات بر عهده بانک دی خواهد بود.
علاوه بر مسئولان فدراسیون والیبال و بانک دی، بازیکنان تیم ملی ب والیبال ایران و تیم جوانان پسر نیز در این مراسم حضور داشتند. بازیکنان تیم ملی والیبال به دلیل حضور در تمرینات آماده سازی پیش از سفر به فرانسه امکان حضور در این مراسم را نداشتند.
تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک آماده می‌کند تا رویای 52 ساله برای حضور در این آوردگاه جهانی معتبر را تجربه کند. همچنین این تیم حضور در لیگ جهانی را پیش رو دارد و تیم‌های ملی جوانان دختر و پسر برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا و تیم ملی ب والیبال مردان و ملی والیبال بانوان نیز برای رقابت با هفت تیم برتر آسیا در پنجمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا آماده می‌شوند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.