انتصاب مدیر روابط‌عمومی بانک حکمت

انتصاب مدیر روابط‌عمومی بانک حکمت

مهدی آزادی مدیر روابط‌عمومی بانک حکمت ایرانیان شد.

به گزارش دیوان اقتصاد,وی که پیش از این رئیس اداره ارتباطات رسانه‌ای، انتشارات و سنجش افکار بانک حکمت ایرانیان بوده است، به سمت مدیر این اداره انتخاب شد. وی حدود ۱۴ سال خدمت در بخش رسانه‌ای و برنامه‌سازی برای سازمان صدا و سیما را جزو سوابقش دارد.
آزادی نویسنده، سردبیر و تهیه‌کننده سازمان صدا و سیما بوده و همکاری با شبکه رادیویی فرهنگ، شبکه تلویزیونی جام‌جم، شبکه دو و شبکه خبر را در کارنامه کاری خود دارد. وی برگزیده چهارمین جشنواره فصلی مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش بهترین گفت‌وگو بوده و تندیس برترین سردبیر سازمان صداوسیما از سوی انجمن منتقدان و نویسندگان در سال ۹۲ را کسب کرده است.
بانک حکمت ایرانیان یکی از بانک‌های نظامی ادغامی در بانک سپه است. این بانک موسسه مالی و اعتباری ایرانیان با عنایت به اوامر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا مبنی بر ارتقای منزلت اجتماعی و بهبود معیشت کارکنان نیروهای مسلح٬ با کسب مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد.
با توجه به سیاست‌های اقتصادی کشور و بحث خصوصی‌سازی و متعاقب آن ایجاد بانک‌های خصوصی در کشور٬ تمهیدات مورد نیاز به عمل آمده و مجوز تبدیل موسسه مالی و اعتباری به بانک حکمت ایرانیان از بانک مرکزی دریافت شد از این رو بانک حکمت ایرانیان در تاریخ ۲۳ دی ۱۳۸۹ تاسیس شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.