دیدار مدیرعامل بیمه آسیا با خانواده مرحوم مهرعلی حسین‌زاده از کارکنان این شرکت

دیدار مدیرعامل بیمه آسیا با خانواده مرحوم مهرعلی حسین‌زاده از کارکنان این شرکت

مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا در روز عید فطر با خانواده کارمند فقید این شرکت در شعبه ارومیه، دیدار کرد و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل در ملاقات با خانواده مرحوم مهرعلی حسین زاده از کارشناسان شعبه ارومیه با ابراز تاسف از  درگذشت غم انگیز این همکار، اظهار داشت: شادروان حسین زاده از کارکنان با سابقه، متعهد و خوشنام بیمه آسیا بود و برای این شرکت و مردم صادقانه تلاش کرد.

وی افزود: برای روح بلند این همکار عزیز از خداوند متعال طلب مغفرت و برای بازماندگان به ویژه فرزندان گرامی ایشان، صبر و سلامتی مسألت می نمایم.

مسعود بادین همچنین دستورات لازم را برای پیگیری و رسیدگی به مسائل و امورات خانواده مرحوم حسین زاده صادر کرد. 

در این دیدار، خانواده مرحوم حسین زاده نیز از حضور صمیمانه مدیرعامل بیمه آسیا و ابراز محبت همکاران در بیان تسلیت، حضور در مراسم تدفین و ختم آن مرحوم تشکر نمودند.

بنا بر این گزارش، شادروان حسین زاده در روزهای پایانی سال گذشته، در اثر وقوع حادثه ای، دارفانی را وداع گفت. از ایشان دو فرزند پسر به یادگار مانده است.

لازم به ذکر است در این دیدار، سرپرست استان آذربایجان غربی و تنی چند از همکاران و انجمن صنفی نمایندگان استان، مدیر عامل را همراهی می‌کردند.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.