امضای تفاهم نامه همکاری مشترک متاکو با شورای تجاری ایران - آ.سه.آن

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک متاکو با شورای تجاری ایران - آ.سه.آن

شنبه, اکتبر 22, 2016 - 08:44 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

نماینده دبیرخانه هفتمین کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام در ایران و شورای تجاری ایران- آ.سه.آن در کوالالامپور پایتخت مالزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا، امضای این تفاهم نامه روز شنبه با حضور 'حاجی احمد بن حاجی مسلان' معاون وزیر صنعت و تجارت مالزی و در حاشیه هفتمین کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام صورت گرفت که در کوالالامپور برگزار شد.
بر اساس این یادداشت تفاهم، شورای تجاری ایران- آسه آن و مجتمع توسعه ارتباطات پگاه (متاکو) به عنوان نماینده رسمی دبیرخانه هفتمین کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام در ایران می کوشند در راستای توسعه تجاری ایران با کشورهای عضو آ.سه.آن (اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا)، افزایش ارتباطات تجاری، بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی ها و تلاش برای کسب منافع مشترک گام بردارند.
'مجید کرباسچی' دبیر کل مرکز تجارت بین المللی سازمان همکاری های اسلامی در ایران، امارات، عراق، ترکیه و عمان در این خصوص گفت: این یادداشت تفاهم با هدف ایجاد یک شبکه ارتباطی و همکاری مستمر و نزدیک با شورای تجاری ایران – آ.سه.آن امضا شد.
وی گفت: ظرفیت گسترده ای که در حوزه های مختلف در ایران و کشورهای عضو اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا وجود دارد، اقتضا می کند برنامه ریزی های هدفمند و منسجمی برای بهره مندی حداکثری از این ظرفیت ها داشته باشیم.
کرباسچی از این تفاهم نامه به عنوان یکی از دستاوردهای مهم و اثربخش حضور ایران در هفتمین کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام یاد کرد.
هفتمین کنفرانس و نمایشگاه تجارت جهان اسلام روز چهارشنبه گذشته با حضور نمایندگانی از ایران و 'مرضیه افخم' سفیر کشورمان در مالزی در مرکز تجارت جهانی پوترای شهر کوالالامپور برگزار شد.
ده ها ایرانی از بخش های نفت، پارک های فناوری، شهرداری ها و علوم در این نمایشگاه شرکت کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.